Gewoon even praten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewoon even pratenInloggen

Een forum waar je wat kwijt kan als je dat wil


descriptionHoe moe je ook bent EmptyHoe moe je ook bent

more_horiz
Ja. Wat vind ik het meest interessant?

Ik vind het meest interessant dat wat normaal is en je zoekt er naar je nooit wat vind.

Ik denk wel eens dat er veel mensen in bepaalde onderwerpen interesse zouden hebben.

Meestal is het dus maar wat er is en je doet het er mee maar ... toch niet wat je eigenlijk zocht.
Toch vind ik dat raar.

We zijn allemaal mensen. We zouden veel moeten herkennen van elkaar.

Er was een moment dat ik dacht dat mensen eigenlijk bang waren te openbaren dat ze demonen hebben en waarom Demonen zijn gewoon interessant. Toch?

Maar dit is geen bewijs. Dus blijft het bij geloof. En nog geloof ik het een beetje. Maar het krijgt totaal geen erkenning.

Demonen komen pas vrij als je er over praat.

Heb jij ook wel eens dat iemand zegt dat je beter ergens niet over kunt praten? Heb jij iemand die jou domineert. Je tegen houdt.
Je wil wat zeggen en net als een pop up , popped een onderdrukker op je vertellen dat je dat beter niet kan doen of je komt afleiden.

Voel je dan tegen werking?

Er waar komt die tegen werking vandaan?

Kun je die vinden of niet?

Zo zijn er veel vragen.

En die mogen.

We hebben toch niks te verbergen voor elkaar.

Alles zou moeten vrij zijn.

We zijn mensen.

We hebben dat nodig.

Net als adem halen. Je wil niet stikken.

Als we vrij zijn is de vraag wat de reden van dominantie is. Ik vraag dat omdat occulte mensen vinden met magie dat alles kan en de dood niet bestaat en overwonnen is en de vraag waarom ze dan rijk willen leven en juist alles extreem meer nodig hebben dan mensen die niet occult zijn.

Want wat occult is is me niet duidelijk. Ook niet waar grenzen gelegd moeten worden tussen het een of het ander.

Ik zelf geloof dat letterlijk er een eenheid is meer dan mensen beseffen dat body en geest één zijn dus verbonden en niet te scheiden en ben je niet hier dan ben je daar.

Zoiets.

Ik weet niet alles.

Ik lees geen gedachten.

Ik krijg alleen per telefoon wel eens wat door wat een persoon me zelf vertelt. En dat mag.

Maar in meer geloof ik niet. Dan in het normale.

Normaal zijn mag.

Het leven is normaal. Niet verklaart en wonderbaarlijk soms en soms misschien naar maar toch.. normaal.

Onverklaarbaar bestaat niet. Wel bijv. niet willen weten.

Mensen kennen zoveel schaamten. Maar iedereen weer voor wat anders.

Ik geloof niet in slecht. Wel in naar.

Die in slecht geloven zijn het.

Dat wel.

Ze willen het ook zijn.

Ze willen het geloven.

Ze voelen zich niet eerlijk behandeld en worden gemeen.

Maar dat heet frustratie.

Er is geen andere weg dan eigenwaarde via zelf er over praten.

Er zijn altijd vrienden. Maar het contract van zwijgen voor vrienden weegt altijd zwaarder voor mensen die zwijgen.

Dit is niet logisch en deze mensen zijn altijd slecht en gemeen.

Ze gebruiken religie en occulte kennis hiervoor.


Want religie en occult leert dat slecht goed is. Ze hemelen heet op.

Je bent een martelaar zeggen ze dan of het goed is.

Ze voelen zich rot en compenseren dat door het goed te praten. Ze praten met hun verkrachters.

Ze zijn vrienden met hun verkrachters. Zo noem ik dat. Ze leren dat al jong.

Wat je jong leert leer je nooit meer af.

Verkrachters komen er daarom mee weg. Want de martelaar steunt de verkrachter.

Dat is de beste vriend van de martelaar. Het is zijn of haar meester.

Een hoge ingewijde.

Ze zijn er heel trots op.

Ze zijn zelf verkrachters om op hun beurt andere die eer te doen die zij ondergingen.

Je ziet het goed praten om niet in de gevangenis te recht te komen en werken op hoge banen en in de regering en autoriteiten gezag.

Die praten zoals ik gooien ze er uit.

Die dreigen ze.

Daarom praat nooit iemand.

Ze gooien ook alles van internet als ze willen want ze zitten aan de knoppen in het hoge bestuur.

Ze zijn de hoge functies.

Het valt op omdat er nooit verhalen zijn.

Ze zijn te schoon.

Ze ruimen te veel op.

Als nooit wat gebeurt heb je ook geen autoriteiten nodig.

Normaal beschermen die het land.

In werkelijkheid is het land dus door hen onveilig.

Naar wie ga je dus in nood. Nergens.

Wat ze bieden zijn de verkrachters.

Ze zitten in je prive en aan je prive zonder pardon en ongevraagt.

Ze vinden zichzelf onoverwinnelijk.

Ze zijn daar heel trots op.

Het verschil is ze zijn gemarteld. Dus zijn ze zielig en hebben priviledges. Toch andere zijn gemarteld en hebben er geen. Een bewijs dat ze zichzelf niet echt geloven.

Als je volgt een leidraad en je geloofd er echt in hou je dat vol in die richting terwijl hun afwijken van die richting als dat moet dus is het niet spiritueel.

Ze vinden het fijn.

Velen worden graag verkracht.

Dat geeft ze een gevoel dat ze mooi zijn.

Dat soort verhalen vertellen ze nooit.

Die kant van de medaille hoor je nooit.

Ze vinden zich zelf mooi en aantrekkelijk. En ze zijn arrogant. Maar ook gemeen en vals.

Maar ze gaan ook extreem ver in slechtheid.

Ze openbaren dit nooit en geven zich zelf niet aan bij de politie. Ze gaan ook nooit naar een psychiater. Ze lopen vrij rond.

Dit komt nooit meer goed op aarde.

Ik vraag me af waar dat heen gaat zo erg als die zijn en zo gevaarlijk.

Ze doen alle sadisme en voelen zich vrij en noemen zich boven god. Ze wonnen van god zeg maar. Ze staan boven astrologie wat betekent boven demonen en vrij zijn dus de weg eruit is vrij sadist mogen zijn omdat het goed voor mensen is als je een sadist bent.

Ook zijn ze anoniem.

Ze zwijgen. Ze laten andere eerst praten.

Ze houden alles wat je zegt zetten ze tegen je in. Zelf geven ze niks van zichzelf prijs maar horen jou constant uit.

Hoe moe je ook bent.

Ze zijn veilig als je met hun mee doet.

Ze houden niet van je.

Ze doen alsof.

Dat doet pijn.

Ze spelen met je gevoelens.

Zeggen dat je met rust gelaten wil worden helpt niet.

Ze flirten.

De narcist kijkt recht voor uit is de predator het roofdier dat de zwak herkent en zijn of haar prooi schoon ziet.

Bezeten zijn ze hiervan omdat ze weten dat ze dan veilig zijn. Ze zoeken alleen veiligheid waardoor ze lafaards heten.

Extreem lafaards. Wat ze andere aan doen is met geen pen te beschrijven. Ze kunnen hun prooi eindeloos martelen.

Ze hopen dat je god de schuld geeft. Dan hopen ze dat je één van hun wordt.


Ze zitten met hun handen aan jou lichaam.

Ze zien jou als hun bezit.

En jou bezit is ook hun bezit.

Ook waar je woont.

Als ze kijken met hun ogen naar jou bezit zien ze het als hun bezit.

En dit omdat de overheid naar ze kijkt. Dat is het zelfde als volwassenen of ouderlijke gezag ze toestemming aan hun kinderen geeft en die kinderen doen dat dan braaf en denken niet na en weten niet beter.

Ze vinden dat jij god moet zijn. Alles moet weten. Paranormaal moet zijn. Het is jou schuld want jij had het moeten weten. Dus staan hun boven jou. Zo argumenteren zij.

Zo hebben ze macht over je. Ze ontnemen je rechten.

De staat luistert niet naar je en neemt je niet serieus en je moet weten dat ze boven je staan en baas zijn over jou.

Jij bent niets dan een prooi voor hun.

Ze mogen doen met je wat ze willen.

descriptionHoe moe je ook bent EmptyRe: Hoe moe je ook bent

more_horiz
Dat ik er nooit over praat is duidelijk.
Iedereen weet wat iedereen allang weet natuurlijk.

Dit forum is voor hen die gewoon even willen praten.
privacy_tip Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
power_settings_newInloggen om te reageren