Gewoon even praten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewoon even pratenInloggen

Een forum waar je wat kwijt kan als je dat wil


descriptionWat voel je bij deze foto EmptyWat voel je bij deze foto

more_horiz
Deze foto is van Washinton DC , het witte huis in 1928

Ik voel niet vaak wat maar nu toevallig wel.
Vooral bij het hek voor aan.
Ik heb een naar voorgevoel en meer niet.

Als ik meer voel vertel ik dat later als nog.
Ik voel me creepy bij deze foto een soort verdriet.
Ik kan vertellen wat ik er bij voel of vaag zie maar dat hoeft niet te kloppen en ik blijf wat voorzichtig natuurlijk en wil weten of andere er ook wat bij voelen.
Ik heb op de achtergrond in mijn gedachte iets van een gevoel erbij van een soort satanisch ritueel met een slachtoffer.
Maar of ik het goed voel of zie of dat het toch nog wat anders ligt daar moet ik eerst meer duidelijkheid bij krijgen.

Vind ik meer foto's dan plaats ik die hier ook.

Heb jij een foto met een raar gevoel erbij of aan wat jou eraan iets opvalt vertel het hier dan en plaats het hier in dit specifieke forum daarvoor.
Let's unraffel it all.

descriptionWat voel je bij deze foto EmptyRe: Wat voel je bij deze foto

more_horiz
Om de foto te zien klik hier

Washington DC

White House (north front), the historic official home of the President, Washington, D.C. in 1928. The White House is the official residence and workplace of the president of the United States. It is located at 1600 Pennsylvania Avenue NW in Washington, D.C. and has been the residence of every U.S. president since John Adams in 1800.

Wat voel je bij deze foto W5wa4b10

descriptionWat voel je bij deze foto EmptyRe: Wat voel je bij deze foto

more_horiz
Ja ik wordt misselijk bij het zien van de foto als ik er gewoon al naar kijk ook naar het middelste gedeelte van de foto. Dit overkomt me totaal niet vaak of dit is zelfs de eerste keer. Wat zie jij of voel jij bij deze foto. laat me het weten. Voel je ook wat. Voel je je ook misselijk worden.?

descriptionWat voel je bij deze foto EmptyRe: Wat voel je bij deze foto

more_horiz
privacy_tip Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum