Gewoon even praten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gewoon even pratenInloggen

Een forum waar je wat kwijt kan als je dat wil


descriptioncollatz conjecture Emptycollatz conjecture

more_horiz
Wat is hier nou zo interessant aan?

Collatz conjecture

Ja het is saai.

Toch is er iets mee.

Dat toch interessant is.

Het is simpel. Wie doet moeilijk over een som van delen en van vermenigvuldigen plus 1.

Dit lijkt simpel op googelen en manipulatie met getallen en zo simpel dat het raar is als niemand ziet hoe simpel het is.
Wat valt hier te bewijzen tot ik dit las:

weerleggen

Dat wist ik dus niet.

Maar ik had wel een vermoeden.
Weerleggen dus. Bewijzen dat iets niet waar is. Hier zal het feitelijk om gaan neem ik aan en dat kan dus niet omdat de stelling te simpel en daardoor te duidelijk is als waar als stelling.

Een juiste stelling dus.

Ook de betekenis die hierachter ligt is eenvoudig en heel simpel. Wat kan meer dan delen en vermenigvuldigen met getallen denk je dan.

Alles herleid zeker totaal terug tot één. Dat is ook waar je begint en dan begint de manipulatie waar je tussen kan kiezen. Bepaalde getallen die na de 1 volgen dus.

Goh , wat moeilijk.

Ze vinden het psychische deel in getallen schijnbaar erg.

Het moet rationeel zijn zodat je kan tegen werken.

Nu is bewezen dat het niet kan.

Hier mee bewijst dat satanisme en terug gaan in de tijd geen zin heeft zou je kunnen zeggen.

Het is bewezen dat zwart wit en 1 en twee niet bestaan maar kennis heet.

En dat is wetenschap.

Je geeft toe dat je dus manipuleert. Dat je psychologisch hoger dan god wil worden voor macht maar terug komt op de 1.

Je kan niet hoger worden dan god dus.

Ook dat 1 er zichtbaar bbuiten staat. Net als god. Maar toch involved is. Net als god.

God is het getal 1.

Alles herleid tot een god die praat en bestaat als bewustzijn een stof die stem heet.

Dus er is iets en niet niets. Uit niets komt niet iets. Het is klein en je ziet het niet.

Zo is met een som.

Zie je het dan zie je het wel en is het er.

Je ziet het of niet is licht en duister

Ogen wennen aan duisternis. Uit licht en zon komt stof.

Allemaal een raadsel.

dat heet voortplanting.

het is een wezen.

een dark wezen

en dark is wat je niet weet

niet wil weten

psychologie

mooit dat je je geboorte jaar optelt bij je leeftijd en in dit jaar uit komt waar we nu zijn.

Het is mooi. Maar ook het leven en voorplanting is als lopen je voortbewegen en een boomstam die nooit stopt juist door inmenging van god die bij de stof betrokken is wat moeilijk is voor mannen als mannen graag mannelijk zijn is er dus betrokkenheid bij de stof van de man.

Hoe leggen ze dit alleen uit.

Je kan de man en vrouw dan niet scheiden.

Er is een deel dat deel uit maakt van een ander deel via een link die gelegd moet worden. Dit kan vertaald later zijn met het woord liefde mits goed begrepen.

Ook dat er een link is zal duidelijk moeten zijn. Een ander woord voor link is begrijpen. Zonder link is niets begrepen en waarom zou je rekenen als begrijpen onbelangrijk is. Het legt uit in wezen dat satanisme, atheisme en tegen god in gaan geen zin heeft. Als man keer je dan zoiezo tegen een deel van jezelf wat je niet accepteerd tot je het accepteerd dat god de man zoveel liefde heeft deel uit te maken van de schepping en er tevens buiten staat door betrokkenheid , gedachten en geest en dat je er bij bent bij de politie van haar te houden die een link legt naar wat de man is.

Die link moet men nog vinden als men die link wil ontkennen door trauma's.

Heeft men trauma's is het goed naar de psychiater te gaan om te genezen.

Via trauma komen we in donker.

De getallen beneden 1 is de grond in.

Dus is 1 op de oppervlakte maar ook in tijd.

Tijd is bolllen kringen en ringen.

Oppervlakte.

Terug trekken is er ut stappen.

Dus het trauma kan men zien in getallen.

Het leed dat is aangedaan door de ontkende link.

Wat op zich ontstaat om pijn te voorkomen.

We voorkomen dan pijn en lijden en houden het oppervlakkig met oppervlakkige getallen.

En waarom zijn er zo veel mee bezig na de som van je leeftijd en geboorte jaar dat je leeft in dit jaar van nu waar in je nu leeft.

Toeval?

Toch is dat op zich zelf liefde tot je de link ziet. Niet weg loopt. Niet bang bent.

Kan iemand verliezen? Men kan er bang voor zijn. In feite kan dat niet.

We geloven veel leugens die ons ongelukkig maken als we dat geloven.

Dat geloof moet weg.

We moeten realistisch zijn en weten dat het niet waar is wat we soms geloven en overdrijven.

Bijvoorbeeld woorden als nooit of altijd zijn zeer dramatische uitdrukkingen. En het gaat je tijdelijk heel heel erg.

Maar toch in de grote tijdsduur is het ook weer kort.

Dus nooit wat in die zin compleeeeeeeeeeeeeeete ................ONZIN.
Ja je moet het inzien.

Niet bang van de angst voor liefde. Angst heeft geen zin. Daar is de 1 weer.

Bang voor weg lopen nog steeds?

Liefde in tijd is zijn. Angst zonder liefde is angst voor eenzaam en alleen gelaten te worden of dat niemand van je houd en nooit iemand aan je denkt. Angst.

De boom hier laat zien gebeurt nooit.

Ik hoop dat je er op die manier ook wat aan hebt.

Bewijzen met + en x hoeft niet. Te simpel met zo'n som dat altijd alles terug komt bij de 1, welke som je ook maakt.

En 1 is zijn een zijn die je soms niet ziet tot je het herkent wie we vergeten zijn wie het ook weer was.

Jezelf en je eigen stamboom van heel heel lang terug.

Hoe ver je ook terug gaat.

Vluchten van jezelf kan niet.

Angst kan weg.

Als we drama of trauma hebben gaan we normaal bij toneel.

Hoe wel dit niet logisch is.

Het toneel is beter wie geen trauma heeft.

Huil je je speelt gelukkig.

Ben je gelukkig je speelt dat je huilt.

Dat is niet nep.

Dat heet diplomatie om andere niet te kwetsen. Op zich liefde, zijn er voor je zijn, 1.

Tel maar na.

Je komt er altijd bij terecht wat je ook doet.

Mijn voorbeeld. Verliefdheis probleem waar van ik dacht dat het nooit verdween. Dat deed het wel.

Het transformeerde in wat anders. Maar niemand zei dat ooit. Ik ondekte het zelf.

Nu ben ik minder bang.

Ik heb ervaring van transformeren van toestanden.

Vroeger wist ik dat niet.

Ik voelde me gemanipuleert dat me dit weten afgenomen werd het te weten.

Daarom mag jij het ook weten.
Althans als je verliefdheids probleem hebt.

collatz conjecture X3LX1399

Ik zag dit plaatje en het gebroken hard waren twee vleugels geworden van een engel. WAt het betekent weet ik niet.

Maar ik vond het interessant.

Advies geven doe ik niet.

Dat is niet goed.

Alleen dat je weet het gaat wel over.

Laat het zichzelf transformeren.

Geef het tijd.

Je kan evengoed er goed last van hebben.

Dan nog hou vol.

Ook dat velen liefdesverdriet hebben.

Het doel hier van is er zelfs een. Dat je kwaad wordt en wraak neemt.

Velen doen dat. Ze vrijen voor je neus. Het werkt niet als je niet verliefd bent en dan worden ze kwaad dat hun plan niet werkt.

Laat verliefdheids problemen zijn gang gaan.

Geloof me er zijn mensen met je bezig.

Dat is bij alle mensen.

Ze willen je jaloers maken.

Pijn doen.

Laat het transformeren.

Als jij van je verliefdheis probleem af bent heb je tijd een normaal leven uit te zoeken en te kiezen en in te delen en die tijd zul je nodig hebben. Want met een verliefdheis probleem houden ze je tijd op.

Als je niks voelt kunnen ze je nooit verdriet of pijn doen.

De verliefdheid vliegt weg.

Ik denk dat die vleugels van die engels dat betekent en laat een engel dat voor jou betekenen. Het vliegt op. Dan is de pijn weg.

Dat wil niet zeggen dat je niet een nieuwe liefde kan tegen komen.

In die zin een goede gezonde relatie kan opbouwen met een ander die je niet wil kwetsen.

Daarvoor is volgorde belangrijk te weten.

Hou je altijd aan de wet.

De man volgt de vrouw.

Nooit de vrouw de man.

Verwijt vrouwen niets ook niet mannen of kinderen.

Hou je zelf aan die wet als wet en volg zelf die wet. Ben je een vrouw volg de wet van 2.

Laat altijd de man beginnen.

Door je aan deze wetten te houden kan niemand misbruik van je onwetendheid maken rond deze wetten.

Ze kunnen je nergens op pakken.

Je kan alleen denken nou zitten hun zelf nog met hun verliefdheis problemen maar jij voelt ze niet omdat je niet langer lijdt en dan laten ze je met rust omdat je geen prooi meer bent. Een leuk iemand om te pesten. Ken de wet.

Handhaaf de wet als je die kent.

Het werkt.

De man is getal 1.
De vrouw is getal 2.

De man zoekt een vrouw nooit andersom. Doe je dat andersom komt karma en de man maakt er misbruik van met andere mannen en vrouwen. Laat niet met je sollen. Ze lachen je achter je rug uit en zorg dat dat nooit gebeurt door de wet te kennen. Je moet de wet kennen al helemaal als je zelfs nog eens kinderen wil en voor hun status en reputatie in de maatschappij want eerlijk kom je veel verder dan met fouten.

Dat zijn feiten en laat andere die fouten nou maar maken maar maak ze zelf niet.

Kijk niet te veel hoe andere het doen.

Hoeveel mensen leven de wetten na. Want dat is wijs.

Wetten na leven is een teken van wijsheid.

En wees dus wijs.

Een vrouw mag wachten en passief zijn.

Met zulks waardering hebben we al een hele mooie samenleving.

En die bestaat alleen als je het goed bekijkt uit mensen. En gaat het die goed dan gaat het de samenleving goed.

Is een man dominant pas dan op voor een man.

Een man gedraagt zich als gelijke.

Nooit om je te domineren of commanderen want ze slaan door naar de andere kant van de weegschaal. Als gelijke behandelen is de vrouw accepteren zoals ze is.

collatz conjecture B94c1bf6ee81d907af315634ac5abd77696dd543

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
meer te begrijpen over dit onderwerp klik hier

mooie uitleg

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
Het geheim is dat collatz conjecture A601995d55609f2d9f5e233e36fbe9ea26011b3b  een natuur getal is. Dus dat 1 het getal 1 het enige natuur getal is want de rest van de getallen is manipulatie. De politie verzinnen later als het nodig is. Maar niet als het niet nodig is om het te verzinnen.

Zo komt er een getal bij bijv. de +1.

Hier komt men bijv. uit bij getal 3 en nog niet bij 1 maar uiteindelijk wel weer bij 1.

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
Phi π is het natuurgetal van de guldensnede.
1 is dan dus een ∞ oneindig getal.

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
ⁿ is een machtsgetal. Het is delen en machtverheffen. Wat bewijst dat het om het getal 1 gaat. DE andere getallen zijn gemanipuleerd. Want wat komt voor uit 1 of na 1. Daar voer je altijd ér dus weer 1 voor bij.

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
alt toets wikunde

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
https://www.wiskunde.net/Machten#.YQ4ENogzaUk

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
Je ziet dat 1 is een negatief getal en 2 een positief getal.
Bij de 1 en 2 ziet men → ← deze symbolen die het als lopen aan de gang houden.
Dus van 1 naar twee gaat met de vraag waarvoor dienen drie en vier nog die herleiden tot 1 en 2.
1 staat volgens mij gewoon op zichzelf en heeft geen ander nodig om te vermenigvuldigen.
Of te vermeerderen.
Toch moet er iets gebeuren wil dat toch gebeuren en daarvoor is actie nodig dus beweging en beweging zien we weer op zijn beurt als tijd.
We moeten voort en we moeten verder.
Wat beweegt 1 omdat te doen.
Wat is hier de onzichtbare factor?
En daarom gaan ze naar de andere kant rekenen.
De onzichtbare factor is als je het tegen over gestelde doet.

Je telt dan in wezen af.

De gulden snede. Het vlijmscherp pad is de overgang die zo dun is dat het niets beschadigt en door de door kan en dus door alle dingen zonder schade achter te laten wat men niet eens merkt zo zacht.

De overgang is dus zacht omdat de overgang te zien is op een tekening maar niet voelbaar in werkelijkheid door de soepele overgang naar een volgend of andere fase.

Dingen ondergaan verandering door de voortbeweging en blijven vol betekenis waarmee 1 naar de -1 gaat.
Dit lijkt schijnbaar achteruitgang wat in feite niet bestaat en we kunnen alleen spreken van schijnbewegingen.

Maar omdat die ook bestaan noemen we het hoe iets voelt of lijkt te voelen.

Hoe het is moet over nagedacht men moet er over na denken om het te snappen.

https://www.dcode.fr/collatz-conjecture

Feitelijk wil men terecht komen bij infinity en oneindigheid.∞

Oneindigheid is in wezen transformeren van dezelfde substantie die je niet voelt over gaan naar de andere overgang.

Het vormen is als klei te kneden wat soepel gaat. Zand en stof zijn hard en doe je er water bij is het klei en zacht en kneedbaar en te vormen.

Zo willen we hard zijn en een hard oordeel vormen maar worden zacht ook in ons oordeel.

Voor sommige hard te verkroppen.

Vooral als we trots zijn.

Onze karakters kunnen willen verharden in ons gelijk en volhouden. Toch moeten we afwijken.

En zacht worden. Ook in ons oordeel.

Het is allemaal zacht.

Zo moeten we zoeken naar antwoorden tot ze zacht zijn. Dan weten we dat we de waarheid hebben en goed zitten. Zijn we hard dan zitten we nog steeds niet helemaal goed en dus nog steeds eigenlijk fout.

Zachtheid zou daarom een streven kunnen zijn.

Voor sommigen is de vraag of nul een getal is.

Het antwoord is ja en nee maar eigenlijk niet en toch rekenen we het mee.

Maar dan om iets uit te leggen of een voorbeeld te geven.

9 is bijvoorbeeld een getal dat niet lager kan met aftellen en we lopen daar vast zoals negen min negen.

Door alle getallen op te tellen blijft er nooit een hoger getal over dan negen. Negen is daarmee het hoogste getal.
Het kan niet lager zakken hierdoor.
Zo kan men hier het geheim zien waarom bijv. een boot of groot schip toch op water blijft drijven. Maar hier later meer over. Denk eerst hier goed over na.

descriptioncollatz conjecture EmptyRe: collatz conjecture

more_horiz
privacy_tip Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
power_settings_newInloggen om te reageren